•   +3620/475-0754
  •   emdol@emdol.hu
  •   2051 Biatorbágy, Szabadság út 123.
  •   +3620/475-0754
  •   emdol@emdol.hu
  •   2051 Biatorbágy, Szabadság út 123.

Egyedi Arculattervezés...


Az egyedi megjelenés és arculat fontossága


Az egyedi grafikai tervezés és megoldások emelik ki a weboldalt az internet tömegéből. Az első benyomás a siker egyik alappillére. A vevő, látogató megnyerése szempontjából meghatározó, hogy áldozott-e a cég egyedi megjelenésre vagy beérte sablonokkal. Ettől is függ, hogy a vásárló jól érzi-e majd magát az oldalon. A webáruház készítése során olyan rendszert kell kiépíteni és megjeleníteni, ami a látogatóban megteremti a kellő bizalmat a vásárláshoz. Ennek alapja a megjelenés, a webáruház grafikai arculata.

Az egyedi webdizájn alkotási folyamata


Az attraktív és egyedi arculat alapvető fontosságú ahhoz, hogy a látogatók szívesen és visszatérően használják az oldalt. A grafikai tervezés a weboldalak illetve webshopok készítésének egyik leglátványosabb, ugyanakkor legnehezebb része is. A megjelenés nem csak a megrendelőknek fontos, hiszen egy webshopot üzleti céllal hoznak létre, így a potenciális látogatók igényeit kell legfőképp szem előtt tartani. Hiába készítünk tökéletesen működő webshopot szuper funkciókkal, ha az egésznek a megjelenése nem kellően impresszív, sőt inkább sablonszerű, akkor ez a látogatókra nem lesz vonzó hatású, és nem fognak az oldalon vásárolni. A látogatóból vásárlóvá váláshoz vezető úton az első lépcső a vonzó megjelenés, e nélkül webáruházunk nem lehet sikeres. A tervezésnél először meg kell határozni, hogy ki lesz a célközönségünk, és milyen érzést akarunk kelteni a látogatóinkban. Fiatal trendi szemek más megjelenést várnak, mint egy üzletember vagy egy idősebb látogató. Meg kell találni a leendő vásárlókhoz és a termékkörhöz egyaránt illeszkedő színvilágot, és meg is kell teremteni az alkalmazandó színek közötti színharmóniát. Egy vidám áruház kézzel készült ékszerekről sok színt elbír, míg egy mérnök portfoliója jobb, ha letisztult, és csak néhány, semlegesebb színárnyalattal operál. A célközönség, tartalom és színek tudatában tudjuk megtervezni az oldal részeinek megjelenését: logók, menük, lenyílók, felugró ablakok, űrlapok, gombok, ikonok, galériák, fejléc, lábléc, linkek. Mind megkapják az adott webdizájn elemeit. Beállításra kerülnek a szöveges tartalmak betűtípusai, melyek ma már több száz közül választhatóak ki, és szintén nagyban befolyásolják a látogató, vásárló közérzetét a böngészés során. Egy webáruház dizájnja, közös gondolkodás és munka eredménye a megrendelővel. Grafikusaink az eddigi tapasztalataik alapján kidolgozzák a megrendelő által felvázolt elképzeléseket. Az Ön elképzelése lehet határozott és mindenre kiterjedő, de ugyanígy lehet ráhagyatkozó, a grafikusoknak nagyobb kreatív szabadságot adó. Vagy lehet a kettő ötvözete, mikor inkább mi csak inspirációkat adunk, és Ön az, aki határozottan dönt és választ. A döntéshez több webdizájn megrajzolásával nyújtunk segítséget, és a tökéletesedő grafikai arculat a közös munka alatt folyamatosan alakul, finomodik, míg el nem nyeri végső formáját.

Egyediség és átláthatóság – a siker záloga


A grafikai tervezés során tehát sok mindent kell figyelembe vennünk. Vannak fix grafikai elemek, amiket ki kell egészítenünk kreatív megoldásokkal, melyek egyedivé, de ugyanakkor átláthatóvá és hatékony értékesítési csatornává is varázsolják az új weboldalt. A képi megjelenítés mellett nagyon fontos az egyszerű navigáció, hogy a látogató minél gyorsabban megtalálja azt, amit keres, és ehhez ne kelljen értelmetlenül össze-vissza kattintgatnia. Mindezeket a megfelelő strukturális és funkcionális felépítés mellett, a színvonalas és egyedi, sablonos megoldásokat kerülő grafikai tervezéssel és kivitelezéssel érhetjük el.